Sunday, September 19, 2010

Pusat Rawatan Dibuka Kembali Pada Hari Esok; Isnin 20 September 2010

Pusat Rawatan Temerloh akan dibuka kembali pada hari Isnin 20 September 2010 setelah lebih kurang dua bulan ditutup atas sebab2 tertentu.. Ampun maaf kepada orang ramai yang menelefon saya untuk rawatan sebelum ini, namun hampa kerana hajat anda tidak dapat saya penuhi.

Ini berlaku selama lebih kurang dua bulan, sebaik sahaja isteri saya bersalin anak kedua pada 15 Syaaban yang lalu dan kemudiannya saya bercuti sepanjang Ramadhan yang lalu...

Jika ingin mendapatkan rawatan sila call saya dahulu di talian rawatan KISWAH 017 9065131 untuk mengesahkan kehadiran... Kemungkinan saya tiada di pusat rawatan sekiranya tiada orang menelefon saya terlebih dahulu..

Ampun batin dan zahir....

No comments:

Post a Comment